Postafiók bérlés, postai szolgáltatások!

Gondot okoz postája átvétele, vagy csak egyszerre szeretné átvenni? Postaládája ürítését nincs kire bíznia, vagy csak nem szeretné, hogy levelei illetéktelen kezekbe kerüljenek? Szeretné megőrizni inkognitóját postája átvételekor? Nem szeret sorban állni?

Velünk a postai ügyintézés kényelmetlenségeiről megfeledkezik!

Ön helyett állunk sorba, hogy postáját egy helyen és időben vehesse át!

Leveleit, csomagjait, pénzküldeményeit átvesszük, hogy azokat Önnek egyszerre adhassuk át, Futárszolgálattal kézbesített, vagy családtagja, üzlettársa, ügyfele által hozott küldeményeit irodánkban az Ön részére díjmentesen vesszük át, Iratait, csomagjait megőrizzük, így postája nem kerül „vissza a feladóhoz”, akkor sem, ha éppen nem tartózkodik otthon.

Kényelmi szolgáltatásainkkal Ön a postai kézbesítés feltételeit saját egyéni igényeihez igazíthatja.

Küldeményeiről Önt sms-ben, e-mail-ben, vagy telefonon – kérésére részletesebben is – idejében értesítjük, hogy semmiféle határidőt ne mulasszon el, Leveleit szkennelt iratként e-mailben továbbítjuk, vagy borítékoljuk és megadott címére után küldjük,

Postáját feladjuk, alkalmanként, vagy rendszeresen házhoz szállítjuk.

Előzetes megbeszélés szerint hivatalos nyitvatartási időnkön kívül is fogadjuk, azaz nem kell a postahivatal nyitvatartási rendjéhez igazodnia. A postai nyomtatványok kitöltésében, valamint postai ügyintézésben is segítünk. Hozzánk beérkező valamennyi hivatalos küldeményének mozgása számítógépes nyilvántartásunkban visszakereshető. Igény esetén kizárólag az Ön hivatalos küldeményeinek átadás-átvételét dokumentáló kézbesítőkönyvet is vezetünk.

Kiknek ajánljuk?

Amennyiben Ön

        • nem szeretné ha távollétéről illetéktelenek tudomást szereznének, de küldeményei átvételét és postaládája ürítését nincs kire rábíznia,
        • több címre érkező napi postáját vagy több helyről – nem csak a postától – érkező küldeményeit egy helyen szeretné átvenni,
        • még nem döntötte el, véglegesen melyik városban, faluban, vagy utcában telepedik le, mert még lakhelyét keresi,
        • egy akcióra meghirdetett küldeményeit a többi küldeményeitől szeretné elkülöníteni,
        • nem szeretné, ha postája tartalmáról vagy érkeztéről akár családtagjai, akár illetéktelenek tudomást szereznének és ebből kellemetlensége legyen,
        • közismert művész, sportoló, politikus, vagy más közéleti személyiség, aki közszereplésein kívül nem kíván nyilvános helyen megjelenni, vagy
        • más okból szeretné megőrizni inkognitóját postája átvételekor (pld. hatóságokkal csak ügyvédje útján kíván érintkezni, ezért fokozott elvárása, hogy küldeményeit diszkréten kezeljék),
        • vásározó kereskedő, aki az országot járja, vagy építőmunkás, aki egy adott településről időszakos munkája végeztével továbbáll,

ugyanakkor valamennyi küldeményét szeretné megkapni, akkor Önnek postafiókra van szüksége.

Postafiók szolgáltatásunkat teljes diszkrécióval, magánszemélyek, valamint cégek, egyesületek és alapítványok egyaránt igényelhetik.

Hogyan működik?

Szolgáltatásunk keretében Önnek postafiókot nyitunk és tartunk fenn mindaddig, amíg Ön azt igényli. A postafiók címhez – Pf. számhoz – egy darab 10 x 20 cm átmérőjű levélszekrény tartozik, de postája jellegének, küldeményei jellemző méretének, valamint ürítési gyakoriságának megfelelően Ön nagyobb – 20 x 20 cm, 20 x 40 cm, vagy 40 x 40 cm – levélszekrényt is választhat.

Küldeményeit az Ön részére átvesszük, azokról értesítjük és azokat Önnek megőrizzük. A Magyar Postával kötött szerződésünk garantálja, hogy Ön valamennyi küldeményét – a hivatalos leveleit is beleértve – kézhez kapja.

Hogyan érvényesül a postafiók bérlés esetén a diszkréció?

A postafiók cím (Pf. szám) illetéktelenek számára utca és házszám szerint nem azonosítható. Napi postája átvételi helyét egyedül Ön ismeri, illetve mindazok, akikkel Ön azt közli. Valamennyi ismert címeire címzett küldeményei az Ön postafiók címére érkeznek, függetlenül attól, hogy a feladók a Pf. számot feltüntették-e, vagy akár ismerik-e azt.

A postafiók címhez tartozó levélszekrény kizárólag az Ön küldeményeit tartalmazza, azokhoz illetéktelenek nem férhetnek hozzá. Arra is van lehetőség, hogy jeligés postafiókot nyissunk, akár adatai közlése nélkül. Ennek részleteiről kizárólag személyesen, ügyfélszolgálati irodánkban érdeklődhet.

Mikor történik meg a kézbesítés postafiókbérlés esetén?

A postai küldemények postafiókba kézbesítése a postai átvétel napjának 12.00 órájáig, minden más küldemény kézbesítése az átvételt követő kettő órán belül megtörténik. A küldeményeket – azok átvételéig, de legkésőbb a postafiók szolgáltatás lejártáig – minden további díjazás nélkül tároljuk.

Figyelem!
Jogszabályi előírás szerinti kézbesítésre vonatkozó szabályok az alábbi linken tekinthető meg: Jogszabályi előírás

  • Magánszemélyeknek
  • 28.500.- Ft / 3 hó
  • 47.500.- Ft / 6 hó
  • 85.500.- Ft / 12 hó
  • 10 x 20 cm levélszekrénnyel
  • Üzleti csomag
  • 34.560.- Ft / 3 hó
  • 57.600.- Ft / 6 hó
  • 103.680.- Ft / 12 hó
  • 10 x 20 cm levélszekrénnyel
  • Magánszemélyeknek
  • 31.500.- Ft / 3 hó
  • 52.500.- Ft / 6 hó
  • 94.500.- Ft / 12 hó
  • 20 x 20 cm levélszekrénnyel
  • Üzleti csomag
  • 37.560.- Ft / 3 hó
  • 62.600.- Ft / 6 hó
  • 112.680.- Ft / 12 hó
  • 20 x 20 cm levélszekrénnyel

A 20×40 cm, illetve a 40×40 cm levélszekrény díjaival kapcsolatosan érdeklődjön Ügyfélszolgálatunkon.