Székhelyszolgáltatás Budapesten

Székhelyszolgáltatás Budapesten

Cégalapítás, székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás!

Budapest szívében lehet vállalkozása székhelye, a székhelyváltozással együtt plusz költségek nélkül Ön több változást is átvezethet, továbbá nem kell lemondania jól bevált ügyvédjéről ahhoz, hogy kedvezményünkkel élhessen!

Teljes diszkrécióval, személyre szóló ajánlatokkal és bővülő kedvezményekkel állunk az Önök rendelkezésére!

Székhelyszolgáltatás tartalmaz:

Címhely székhelyként való feltüntetése a cég társasági szerződésében,

Székhelyként való feltüntetése a cég alapító okiratában, valamint más hivatalos irataiban,

címhely levelezési címként történő használata,

külön jogszabályban meghatározott, a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítése céljából való igénybevétel (tárgyalóhasználat),

adatközlés e-mail-ben,

a beérkezett küldemények feladóiról és postai jelzéseiről (ajánlott, elsőbbségi, tértivevényes stb.),

legfeljebb napi egy e-mail értesítés “SAJÁT KÉZBE” megjelöléssel ellátott hivatalos irat,

illetve postán maradó, levélszekrénybe nem kézbesíthető küldemény érkeztéről,

előzetes írásbeli hozzájárulással levélküldemények szkennelése és elektronikus másolatának e-mail csatolmányaként továbbítása a Felhasználó által megadott e-mail címre,

A Felhasználó adatváltozásainak bejelentése,

esetleges postai utánküldési szolgáltatás teljesítése,

postai küldeményének nyomon követése,

panaszának intézése, valamint kártérítési igényének bejelentése.

Mire való a székhelyszolgáltatás, kik veszik igénybe, illetve kiknek ajánljuk?

Olyan kisvállalkozóknak, akik nem szeretnék, ha otthoni címük lenne cégük székhelye,

Olyan webáruházak üzemeltetőinek, akik mögött nincs komplett raktár/cégszékhely,

Olyan cégtulajdonosoknak, akik nem rendelkeznek telephellyel, irodával, egyéb létesítménnyel

Azon cégeknek, akiknek üzleti szempontból fontos, hogy székhelyük Budapest szívében legyen,

Olyan cégek számára, akik az irodabérlés költségeit, vagy az adminisztratív személyzetet nem tudják megfizetni,

amelyeknek üzleti tevékenységükből eredően nincs igazán szükségük önálló irodára, amelyek számára valóban gond a hivatalos postájuk átvétele, mert munkatársaik nem tartózkodnak folyamatosan a székhelyen.

Ajánljuk továbbá mindazon cégvezetők és –tulajdonosok figyelmébe akik a magánéletüket az üzleti tevékenységüktől, otthonukat a vállalkozásuk székhelyétől szeretnék elválasztani, akik nem szeretnék, hogy valamely kényszerintézkedés folytán olyan dolgot foglaljanak le otthonukban, aminek a vállalkozásukhoz semmi köze.

Áraink az alábbiak szerint értendőek:

  • Alap: azon Ügyfelekre vonatkozik, akik a 21/2017. (VIII. 3.) NGM rendelet szerinti alacsony kockázati szintbe sorolhatók.
  • Prémium: azon Ügyfelekre vonatkozik, akik a 21/2017. (VIII. 3.) NGM rendelet szerinti magas kockázati szintbe sorolhatók.

A kockázati szintek besorolásáról az alábbi linken tájékozódhat:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1700021.NGM

  • Székhelyszolgáltatás alap
  • 30.000.- Ft / 3 hó
  • 50.000.- Ft / 6 hó
  • 90.000.- Ft / 12 hó
  • Székhelyszolgáltatás prémium
  • 33.530.- Ft / 3 hó
  • 55.880.- Ft / 6 hó
  • 100.585.- Ft / 12 hó

Cégének székhelyet szeretne?

Töltse ki az alábbi űrlapot, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!